Design cu personalitate

"All best ideas start on paper..."

Primul pas în constuirea unei imagini de succes este identificarea unui sistem de valori, care răspunde foarte precis la întrebările: "Cine suntem?" și "Ce vrem să transmitem?".

Designul trebuie să aibă abilitatea de a comunica cu masele de oameni. Acest lucru se realizează prin proiectarea unei imagini de calitate care ghidează vocea brandului și ajută la conturarea percepției publicului despre brand.

Interfețele de web design nu trebuie privite ca pe niște ziduri pe care utilizatorii dau click și pășesc. Sunt ferestre prin care putem arăta lumii întregi cine suntem cu adevărat, astfel personalitatea creată ne va diferenția de restul competitorilor. La fel cum personalitatea noastră influențează comportamentul oamenilor din jurul nostru, personalitatea în design poate modela comportamentul vizitatorilor site-ului nostru, prin modele de culoare, imagini și conținut.

Nu contează ce fel de afacere dezvolți, întotdeuna pune-te în poziția publicului și încearcă să construiești o companie solidă, serioasă, cu care ți-ar plăcea să faci afaceri. Oferind produse și servicii de calitate la prețuri competitive, nu mai este suficient. Nu încerca să îți construiești o imagine pentru a fi pe placul tuturor, pentru că nu vei reuși în final să fii pe placul nimănui.

Persoanele care nu se conectează cu personalitatea pe care o distribui nu vor fi tentați să colaborați în vreun fel, ceea ce este în esență un lucru bun, deoarece fiecare avem nevoie de clienți compatibili, cu care putem comunica cu ușurință. Altfel spus, personalitatea ne ajută să filtrăm audiența, fideli rămânând doar cei cu care împărtășim valori comune, interese și obiective.

Deși aparent totul are legatură cu originalitatea, impactul vizual și branding, în esență, succesul este obținut prin conținut de calitate, interactivitate și modul în care utilizatorii se identifică cu imaginea sau serviciile companiei cand navighează pe un site.